Jag har en jävligt feg katt!


Ser ni tungan?


Kom hem idag och såg att Maj var ute, så jag tog med Gordon till henne så hon skulle få träffa honom. Hon älskar röda katter så det var ju givet. Men självklart var ju Gordon den fegaste katten i stan! Fick bära honom hela vägen dit. Tror det tog typ 20minuter innan han lugnade ner sej och blev sej själv igen.

Satt och pratade om allt möjligt där. Blev mest om Gordon och vad han gjorde och så. Kommer sakna tanten när hon inte finns mer. Men fram tills dess får jag ta med Gordon till henne så han får komma ut och hon får träffa honom mer gånger.

När det blev dags att gå hem, ja då kunde Gordon gå själv hem! Jäkla katt. Aja, han ska väl lära sej nån jävla gång!

Lagade för övrigt mat på AME idag. Blev en jävligt god soppa om jag får säja det själv. Tog med mej hem av det som blev över. Mamma tyckte den var stark. Det var ju "bara" potatis, morötter, gräslök, timjan, citronmeliss, purjolök (RIKTIG purjo!), hönsbuljong (X antal av dom), gul lök, rödbetor och lite svartpeppar. Blev skitgott med grekiskt lantbröd till! Doppade brödet i soppan. Behöver jag nämna att jag inte behövde nån sked?

Kommentarer
Postat av: KursivaLi

Han är oroligt fin, din lilla Gordon. :D Röda katter är så söta. <3

2010-09-06 @ 22:06:53
URL: http://kursivali.blogg.se/
Postat av: Vargen :D

Visst är han? :D synd att du inte hann se honom i koppel :P

2010-09-07 @ 18:25:59
URL: http://iminsidethetardis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0